maandag 11 mei 2015

Stone age dress code





Nadat ik me door een opgelopen kou dagenlang nogal belabberd had gevoeld, kreeg ik gisteren weer zin in mijn werk. Zittend in het zonnetje in de tuin begon ik deze gevilte en met planten geverfde lap te borduren. In eerste instantie wilde ik het materiaal voor een tas gebruiken. De vorm en textuur deden mij onmiddellijk aan een dierenhuid denken. Daarom ik heb er een soort van prehistorisch lendendoek van gemaakt.
q
Nachdem ich mich tagelang wegen einer Erkältung erbärmlich gefühlt hatte, bekam ich gestern wieder grosse Lust auf meine Arbeit. An einem sonnigen Plätzchen im Garten bestickte ich den Filz, den ich mit Pflanzen gefärbt hatte. Eigentlich wollte ich das Material für eine Tasche verwenden. Seine Form und Textur waren der Haut eines Tieres jedoch so ähnlich. Deshalb habe ich es in einen prehistorischem Lendenschurz verwandelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten