donderdag 13 augustus 2015

Ondersteboven




Gisteren heb ik deze tafelloper gemaakt. De basis is een stevige lap vilt, die ik lang voor de vakantie gemaakt had. Beide kanten vond ik mooi, maar ook saai. Wanneer ik zoveel tijd en liefde in een stuk vilt gestoken heb, kan ik het slecht verkroppen, er niets mee te gaan doen. Ik heb er de schaar in gezet! En erna de repen met de naaimachine weer tot een nieuw geheel verbonden. 
q
Gestern habe ich diesen Tischläufer gemacht. Das Fundament bildet ein festes Stück Filz, das ich schon vor dem Urlaub angefertigt hatte. Beide Seiten waren schön, sahen jedoch auch langweilig aus. Da ich immer viel Zeit und Liebe in so ein Teil investiere, fällt es mir schwer, es nur so herumliegen zu lassen. Deshalb griff ich zur Schere! Die Streifen habe ich mit der Nähmaschine wieder zusammengenäht.