maandag 2 augustus 2010

Krimp





Om weer ergens mee te beginnen na drie weken vakantie met veel zon en weinig vilt kan ik gelukkig toch één voltooid project tonen. Trouwens kan ik iedereen, die tijdens de vakanie ruzie zoekt met de rest van het gezin, het vilten in de voortent, terwijl het boven de 30 graden celcius is, van harte aanbevelen. Snel heb ik alle viltplannen terzijde gelegd en me hoofdzakelijk bezig gehouden met nietsdoen. Wat vast ook de reden is waarom al mijn broeken plotseling één maat gekrompen zijn, wat ik toch niet helemaal begrijp.
q
Um nach drei Wochen Urlaub mit viel Sonne wieder mit irgendwas zu beginnen, kann ich zum Glück doch ein vollendetes Projekt zeigen. Übrigens kann ich jedem, der während der Ferien Streit mit dem Rest der Familie sucht, das filzen im Zelt bei Temperaturen über 30 Grad Celcius sehr empfehlen. Das ist auch der Grund warum ich alle Filzpläne schnell auf Eis gelegt habe und mich hauptsächlich mit Nichtstun beschäftigt habe. Was wohl auch die Ursache ist, daß all meine Hosen plötzlich eine Größe eingegangen sind, was ich doch nicht so richtig begreife.