zaterdag 8 augustus 2015

Afkicken!





Ook tijdens onze vakantie heb ik er vrolijk op los genaaid en geborduurd. Puur handwerk vanzelfsprekend. Thuis heb ik het stukje textiel met kralen van steen, hout en onyx versierd en er een leuke talisman van gemaakt. 
q
Während dem Urlaub habe ich natürlich auch genäht und gestickt. Reine Handarbeit. Wieder zu Hause habe ich das Stückchen Textil mit verschiedenen Perlen und Steinen verziert und schliesslich in einen hübschen Talisman verwandelt.




Voor mij bestaat er nergens een mooiere werkvloer dan op deze plek! Al mag ik niet klagen, want ook thuis heb ik veel natuur om mij heen. Zelfs de zee is niet ver. Maar toch heb ik voorlopig nog even heimwee naar dit eiland midden in de Atlantische Oceaan. 
q
Für mich existiert kein schönerer Arbeitsplatz als dieser! Eigentlich darf ich ja gar nicht klagen, denn auch zu Hause umringt mich viel Natur. Sogar zum Meer ist es gar nicht weit. Trotzdem habe ich vorläufig Heimweh und sehne mich nach der Insel, mitten im Atlantik.