zaterdag 8 september 2012

While she holds the mirror


Elk verhaal heeft twee kanten en soms drie. Hoe goed ken je je naaste, je liefste? Volwassen worden is  moeilijk en ik ben er nooit een ster in geweest. Was het niet gisteren dat ik veilig hand in hand met mijn moeder liep? Dat de wereld alleen om mij draaide? Het is nu zo mooi buiten...de zon schijn in mijn tuintje...Ik hoef haar niet te kennen, niet alles van haar te weten...een blik in haar ogen zegt genoeg...
q
Jede Geschichte hat zwei Seiten und manchmal drei. Wie gut kennt man seinen Nächsten, das Liebste? Erwachsen werden ist nicht einfach und nicht gerade meine Stärke. Lief ich nicht gestern  noch Hand in Hand mit meiner Mutter? Drehte sich nicht gestern die ganze Welt nur um mich? Es ist jetzt so schön draussen...die Sonne scheint in meinen kleinen Garten... Ich möchte nicht wissen wer sie ist, nicht all ihre Gedanken ergründen...ein Blick in ihre Augen sagt alles...