zaterdag 12 januari 2013

Zijdelings...




De komende tijd wil ik enkele nieuwe kragen gaan vilten. Meestal begin ik met het verven van wol en zijde wat een feest op zichzelf is. Irthe draagt het werk waar ik gisteravond laat nog mee bezig was. In het ochtendlicht komen dochter en kraag goed tot hun recht! 
q
In der nächsten Zeit möchte ich einige neue Krägen filzen. Meistens fange ich mit dem färben von Wolle und Seide an, was mich schnell in die richtige Stimmung bringt. Irthe trägt das Werk welches ich gestern abend spät noch vollendet habe. Im Morgenlicht zeigen Tochter und Kragen ihre schönsten Seiten.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kraag Claudia.
    Zijn ze al op de schaats daar bij jou?

    Succes met je voorbereidingen voor de workshops!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marion! Ik heb nog geen schaatsers gezien (ik woon pal tegenover de Bonkevaart) maar morgen zou dit best mogelijk zijn, denk ik. Irthe heeft in ieder geval schaatsplannetjes...

      Verwijderen
  2. deine tochter ist ein wunderschones Opal von schonheit! deine Arbeit, auch!

    BeantwoordenVerwijderen