zondag 25 oktober 2009

Blij, blij, blij ,blij, blij.......






Deze dame vond ik vorige week . Nee, niet op straat, maar in een loods met nog veel meer moois. Al lang was ik op zoek naar een pop in deze stijl. Na aankoop, op weg terug naar huis, vonden man en dochter al na een half uur, dat ik maar eens op moest houden met om de twee minuten te herhalen hoe blij ik met mijn nieuwe aanwinst ben. En ik had het toen nog maar hooguit 15 keer gezegd!
w
Diese Dame fand ich letzte Woche. Nein, nicht auf der Strasse, sondern in einer Scheune mit noch viel anderen tollen Sachen. Schon lange suchte ich eine Puppe in diesem Stil. Nach dem Kauf, bei der Rückfahrt, fanden Mann und Tochter schon nach einer halben Stunde, dass ich aufhören könnte alle zwei Minuten zu wiederholen wie glücklich ich über meine neue Errungenschaft bin. Während ich das zu diesem Zeitpunkt höchstens 15 mal gesagt hatte!

3 opmerkingen:

  1. Het is altijd heerlijk om nieuwe oude spulletjes te ontdekken! geeft mij ook altijd een kick.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar zeker erg mooi, zo'n hoofd ;-))

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :D
    Eine schöne Woche wünscht dir
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen